Zadania poziomowe(rozwinięcie): 1 Poziom » Zadanie od strażnika miasta: Idź do obrońcy, masz kupić dla niego napoje u handlarza różnościami » Nagroda: 200 yang, losowy przedmiot
2 Poziom » Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów » Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15
3 Poziom » Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami i pomógł jej w oddaniu książki do jej ojca » Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20
4 Poziom » Zadanie: Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa » Nagroda: 10% doświadczenia, tarczą +0, Czerwone Mikstury(S)x20
5 Poziom » Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją Ścieżkę Umiejętności » Nagroda: 4 punkty umiejętności
6 Poziom » Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świński nos od Dozorcy » Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+
7 Poziom » Zadanie od Handlarza Różnościami: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść » Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang
8 Poziom » Zadanie od Baek-Go: Znaleźć wątrobę błękitnego wilka potrzebną do zrobienia lekarstwa » Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka
9 Poziom » Zadanie od Strażnika Miasta: Zakończyłeś jego podstawowy trening » Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang
10 Poziom » Zadanie od Kapitana: Porozmawiaj z muzykiem Yuhwanem w mieście na 2 mapie » Nagroda: 5.000 doświadczenia. 2.000 yang
11 Poziom » Zadanie: Zabij 10 głodnych czerwonych dzik?w albo 5 głodnych niedźwiedzi » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
12 Poziom » Zadanie od Kapitana: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków » Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang
13 Poziom » Zadanie: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
14 Poziom » Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków. » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
15 Poziom » Zadanie od Kapitana: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce » Nagroda:20.000 doświadczenia, 10.000 yang
16 Poziom » Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
19 Poziom » Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
20 Poziom » Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
21 Poziom » Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
22 Poziom » Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
23 Poziom » Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
24 Poziom » Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru lub 80 maniaków czarnego wiatru » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
25 Poziom » Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby. » Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, z?ote kolczyki
26 Poziom » Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
27 Poziom » Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni » Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot
28 Poziom » Zabić 35 orkóww albo 30 generałów » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
29 Poziom » Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
30 Poziom » Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
31 Poziom » Zadanie od Huahn-So: Przynieść ulubione kwiaty Airyoung. » Nagroda: 400.000 doświadczenia, 12.000 yang
33 Poziom » Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy złota, srebra i ebonitu na nową broń » Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3
34 Poziom » Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy miedzi, ebonitu i kawałków pereć na nowy pancerz » Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, zbroja +3
35 Poziom » Zadanie od Deokbae: Musimy odzyskać złoty topor Deokbae od Dzikich Generałów » Nagroda: 400.000 doświadczenia, 30.000 yang
36 Poziom » Zabić 20 Wodzów Ezoterycznych Arahan albo 20 Wężowy Miecznik » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
37 Poziom » Zabić 30 Boss wojownik arahan albo 20 Czerwonych Pająków » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
38 Poziom » Zabić 40 Best. Wodz. Arachan albo 20 Szponiastych Pająków » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
39 Poziom » Zabić 40 Ezot. Dr?czycieli albo 30 Pajaków żołnierzy » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
40 Poziom » Zadanie od Kapitana: Zabija? generałów klanu czarnego wiatru (Jak-To, To-Su i Gu-Ryung) » Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, Pierścień Języków na 30 dni
41 Poziom » Zabić 40 Zły Duch Martewgo Ciała albo 25 Silny Małpi wojownik » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
42 Poziom » Zabić 30 złych zarażonych psów albo 30 silnych ma?pich wojownik?w » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot, yang
43 Poziom » Zabić: Zly Zarażony Pies 40 lub Mały Trujący Pająk 35 » Nagroda: 2-5% doświadczenia, Losowy przedmiot
44 Poziom » Zabić:Zły Zarażony Człowiek 40 lub Mały Trujący Pająk 40. » Nagroda:2-5% doświadczenia, 40k Yang
45 Poziom » Skarb lowcy: Trzeba zdobyc skarb lowcy z trudnych malp ktore znajduja sie w samym srodku pustyni » Nagroda: 1.500.000 doświadczenia, 20 Peleryn mąstwa 35.000 yang
46 Poziom » Zadanie od Sunny W?dz Mocy Smoka » Trzeba zabijał w Świętyni Dumnych Wojowników. » Nagroda: 1.700.000 doświadczenia, 30k yang 3 diamenty
47 Poziom » Yonah prosi o przyniesienie 10 Sian do stajennego » Nagroda: 1.800.000 doświadczenia i księga misji trudna
48 Poziom » Mamy przynieść mu Próbkę Zarażonego Człowieka. Zabijamy Zarażony człowiek. » Nagroda: 1,9 kk doświadczenia, a i 30.000 yang
49 Poziom » Mamy przyniesc sto ok pająków » Nagroda: 2,1 kk doświadczenia, i 60.000 yang
50 Poziom » Zabić 30 Silna złota małpa lub 40 Best.wódz Arahan
Zadania LVL(rozwinięcie): 2 lvl » Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków » Nagroda: 10% doświadczenia, zbroja +0 dla klasy którą gramy
3 lvl » Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków » Nagroda: 10% doświadczenia, hełm +0
4 lvl » Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa » Nagroda: 10% doświadczenia, tarcza +0, Czerwone Mikstury(S)x20
5 lvl » Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych błękitnych wilków » Nagroda 10% doświadczenia, losowe mikstury
6 lvl » Zabij 20 głodnych błękitnych wilków albo 10 głodnych dzików » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
7 lvl » Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych błękitnych alfa wilków » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
8 lvl » Zabij 20 głodnych dzików albo 10 błękitnych alfa wilków » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
9 lvl » Zabij 15 głodnych błękitnych alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
10 lvl » Zabij 20 głodnych błękitnych alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
11 lvl » Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
12 lvl » Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
13 lvl » Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
14 lvl » Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
15 lvl » Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
16 lvl » Zabij 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
17 lvl » Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
18 lvl » Zabij 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
19 lvl » Zabij 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
20 lvl » Zabij 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników » Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
21 lvl » Zabij 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
22 lvl » Zabij 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
23 lvl » Zabij 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
24 lvl » Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
25 lvl » Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
27 lvl » Zabij 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
28 lvl » Zabij 35 orków albo 30 generałów » Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
30 lvl » Zabij 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
31 lvl » Zabij 50 50 Duzy łysy ork Zwiadowca albo 45 » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
32 lvl » Zabić 50 Czarnych Łysych Orków Wojowników albo 40 Małych Podłych Pająków » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
33 lvl » Zabij 35 Ezoterycznych Fanatyków albo 30 Król skorpion » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
34 lvl » Zabij 40 Ezoterycznych Fanatyków albo 40 Król skorpion » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
35 lvl » Zabij 40 Ezoterycznych Arahan albo 40 Trujących Pająków » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
36 lvl » Zabić 20 Wodzów Ezoterycznych Arahan albo 20 Mieczników » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
37 lvl » Zabić 30 Boss wojownik arahan albo 20 Czerwonych Pająków » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
38 lvl » Zabij 40 Best. Wodz. Arachan albo 20 Szponiastych Pająków » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
39 lvl » Zabić 40 Ezot. Dręczycieli albo 30 Pająków żołnierzy » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
40 lvl » Zabić 40 wysokich Ezot. Przywoływaczy albo 20 Silnych Zawadiaków Pustynnych » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
41 lvl » Zabić 40 Zły Duch Martewgo Ciała albo 25 Silny Małpi wojownik » Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
44 lvl » Zabić Zły Zarażony Człowiek 40 lub Mały Trujący Pająk 40. » Nagroda: 2-5% doświadczenia, 40k Yang
45 lvl » Zabić 40 Best. Fanatyk lub 35 Smiertelny trujacy pajak
47 lvl » Zabić 35 Zły zarażony człowiek lub 35 Silna Kamienna Małpa
48 lvl » Zabić 40 Zły zarażony Miecznik lub Silna Kamienna Małpa - 35
49 lvl » Zabić Best wojownik Arahan
50 lvl » Zabić 30 Silna zota małpa lub 40 Best.wódz Arahan
51 lvl » Zabić 35 Silna złota małpa lub 50 Best. Śmiercionośny
52 lvl » Zabić 45 Zły zarażony miecznik lub 45 Szpon trujący pają
53 lvl » Zabić 50 Zły zarażony miecznik lub 50 Szpon trujący pająk
54 lvl » Zabić 40 Best.Przywoływacz lub 30 Demoni Łucznik
57 lvl » Zabić 40 Demoni łucznik lub 50 zły zarażony łucznik.
58 lvl » Zabić 45 zly zarazony lucznik lub 40 straszydlo
59 lvl » Zabić 50 straszydlo lub 45 zly zarazony lucznik
60 lvl » Zabić 45 zly zarazony przywodca lub 40 demoni wlocznik
Zadania od kowala(rozwinięcie): Kowal na 6lvl » Mamy zanieść wędkę do Rybaka » Nagroda: 5.000 yang
Kowal na 9lvl » Zanieś list do jego przyjaciela Deokbae w mieście na 2 mapie » Nagroda: 4.000 doświadczenia, 3.000 yang
Kowal na 16lvl » Musimy znaleść topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala » Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament
Kowal na 33lvl » Mamy mu przynieść po 100 rudy złota, srebra i ebonitu na nową broń » Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3
Kowal na 34lvl » Mamy mu przynieść po 100 rudy miedzi, ebonitu i kawałków pereł na nowy pancerz » Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, zbroja +3
Księgi Uriela(rozwinięcie): 1 Strona pamiętnika » Nagroda: 1.000.000 do?wiadczenia, 50.000 yang, łzy boga
2 Strona pamiętnika » Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 10 Białych Flag
3 Strona pamiętnika » Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, pigułka życia
4 Strona pamiętnika » Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang
5 Strona pamiętnika » Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50k yang
6 Strona pamiętnika » Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 75k yang i Błogosławieństwo Smoka
7 Strona pamiętnika » Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, i 70k yang
8 Strona pamiętnika » Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 70 k yang
9 Strona pamiętnika » Nagroda: 5.000.000 doświadczenia, 125 k yang
10 Strona pamiętnika » Nagroda: Rękawica mądrego cesarza
11 Strona pamiętnika » Nagroda: 6.000.000 doświadczenia, i 125 k yang, Błogoslawienstwo Boga Smoków.
13 Strona pamiętnika » Nagroda: 7.000.000 doświadczenia, 175.000 yang, księga lidera.
|